Brno, 05/06/2019

Rok záruky navíc. Zákazníci ji získají po jednoduché registraci

Produktová registrace Zoom

Společnost Andreas STIHL, přední světový výrobce lesní a zahradní techniky, připravil se začínajícím jarem hned několik zásadních novinek. Všechny typy sekaček jsou od letošního roku výhradně v tradičních oranžovošedých barvách pod hlavičkou STIHL, v plném proudu je jarní slevová akce na mnoho strojů z různých produktových skupin a ještě navíc jsou připravené cenově výhodné sety akumulátorových přístrojů s akumulátorem „navíc". Co by však nemělo uniknout žádnému z majitelů nového výrobku STIHL je bezesporu rok záruky zdarma, který platí pro všechny nově zakoupené stroje. Stačí jediné: registrovat svůj stroj na stránkách prostřednictvím webové stránky stihl.cz.

„Dlouhodobě sázíme na koncept autorizovaných prodejců, kteří dokáží stroje nejenom prodávat, ale také servisovat nebo odborně poradit s jakýmkoli problémem. Od letošního roku jsme chtěli zákazníkům rozhodování ještě více usnadnit. 365 dní klidu navíc je opravdu hodně – zvlášť u produktů, s nimiž pracujete opravdu často. Na druhé straně, našim vlastním technologiím opravdu věříme a všechny jsou testovány i ve velké zátěži, proto vnímáme prodloužení záruky také jako důkaz toho, že nepochybujeme o nadstandardní kvalitě všech našich produktových řad," říká Pavel Haluza, zástupce marketingu společnosti Andreas STIHL.

Registrace stroje je jednoduchá. Jediné, co zákazníci potřebují, je najít a připravit si výrobní číslo nového stroje. Samotná registrace pak nezabere více než několik minut. Záruka platí na všechny nově zakoupené stroje a je k dispozici od začátku května letošního roku prostřednictvím oficiálních stránek www.stihl.cz nebo na nově spuštěném portálu https://www.mujstihl.cz/plus/, na němž si zákazníci mohou vedle produktů prohlédnout také videa nebo přečíst užitečné informace o plánech a inovacích firmy či praktických radách, jak se starat o zahradu.

Velká pozornost bude v průběhu jarní sezony zaměřena především na produktové řady sekaček. Společnost STIHL si od nich slibuje, že se brzy stanou vedle pil další z vlajkových lodí značky. „O nový zahradní sortiment je nebývalý zájem jak ze strany zákazníků, tak našich zkušených prodejců, kteří dokáží rozpoznat kvalitu, ať už jde o akumulátorové, robotické nebo tradiční motorové sekačky. Do loňského roku jsme zahradní sortiment prodávali pod značkou dceřiného labelu VIKING, od letoška už máme vše v našich tradičních barvách. Zahradní technika je plnohodnotným segmentem v nabídce naší společnosti" doplňuje Pavel Haluza.