Zeptejte se na produkty STIHL

1. Kde dostanu nový NÁVOD K OBSLUZE při ztrátě a co budu pro jeho získání potřebovat?

Při nákupu výrobků STIHL získáte u autorizovaného odborného prodejce vždy tištěný návod k obsluze stroje v českém jazyce. Pokud byste Váš návod k obsluze ztratili či omylem znehodnotili, využijte aplikaci pro vyhledávání návodů v databázi výrobků STIHL, kde si pomocí názvu stroje vyhledáte příslušný návod.

 

2. Proč jsou výrobky STIHL k dostání výhradně u odborných autorizovaných prodejců?

Produkty STIHL prodávají výhradně speciálně školení, autorizovaní odborní prodejci se zajištěným kvalifikovaným servisem. Důvod tohoto opatření je zřejmý: výrobce, který má vysoké nároky na kvalitu a funkčnost svých produktů, vyžaduje i profesionální služby spojené s prodejem a servisem těchto výrobků. Přesvědčte se o úrovni naší prodejní sítě sami a vybírejte pro svůj nákup a servis výhradně mezi odbornými prodejci STIHL.

3. Jak najít nejbližšího prodejce/servis STIHL?

U kteréhokoliv z našich 170 prodejců/servisů STIHL po celé republice jste v nejlepších rukou. Všichni Vám poskytnou předprodejní poradenství vycházející z praktických zkušeností, záruční a pozáruční servis. Jejich odbornost je podložená pravidelnými školeními a většinou i mnohaletou spoluprací s naší společností. Doporučujeme svěřit opravu svého stroje pouze servisu uvedenému v seznamu autorizovaných prodejců, který garantuje použití originálních náhradních dílů a správných postupů při opravě Vašeho stroje. K rychlému nalezení prodejce, který je Vám geograficky nejblíže využijte náš vyhledávač odborných prodejců.

4. Kde získám podrobné informace k sortimentu STIHL?

Aktuální kompletní program výrobků STIHL pro Českou republiku, včetně příslušenství, provozních látek, bezpečnostních pomůcek atd., naleznete v našem katalogu produktů STIHL. K dispozici je rovněž k náhledu i ke stažení katalog v elektronické podobě na těchto webových stránkách.

Interaktivní poradce k produktům STIHL je služba on-line, která Vám může usnadnit hledání optimálního stroje pro řešení Vašich konkrétních požadavků.

 

5. Kde dostanu náhradní díly a příslušenství?

Originální náhradní díly získáte výhradně u specializovanéch prodejců STIHL. Buď je bude mít skladem nebo je obratem objedná v našem centrálním skladu a Váš stroj Vám odborně opraví tak, aby jeho hodnota a funkčnost byla plně zachována. Důrazně varujeme před neodbornými opravami za využití neoriginálních náhradních dílů. Originální náhradní díly přispívají rozhodující měrou k výkonu, bezpečnosti a životnosti motorových strojů. S požadavky na servis se proto vždy obraťte na odborné prodejce STIHL.

6. Kdo mi pomůže při speciálních dotazech k produktům STIHL?

Kontaktuje přímo odborné prodejce STIHL. U našich speciálně školených a autorizovaných prodejců jste v nejlepších rukách - před nákupem i po něm. Pokud byste měli přesto pocit, že odborný prodejce nedokáže zodpovědět Váš dotaz dostatečným způsobem, obraťte se na nás prostřednictvím uvedených kontaktů.

7. Kde dostanu bezpečnostní listy k provozním látkám a příslušenství pro produkty STIHL?

Další informace k provozním látkám a příslušenství od firmy STIHL získáte v bezpečnostních listech. Tyto dokumenty naleznete zde.

8. Kde mohu získat rozšiřující informace informace k používání strojů v praxi?

Tipům pro stávající i budoucí majitele výrobků STIHL je věnována sekce Praktické vědomosti. Výborným zdrojem informací z praxe jsou i články v našem kvartálním Magazínu STIHL, který je možno stáhnout v elektronické podobě v sekci "Volný čas".

9. Kde získám pokyny k bezpečnosti práce při použití motorového nářadí STIHL?

Všechny důležité pokyny naleznete v tištěném návodu k obsluze Vašeho motorového nářadí. Podrobné prostudování návodu k použití je nezbytným předpokladem pro bezpečné používání produktu. Nepouštějte se do práce bez podrobné znalosti návodu k použití!